פרופ' דוידוביץ': "אסור לחכות לממשלה צריך לקחת אחריות"

    איתי גדסי No Comments on פרופ' דוידוביץ': "אסור לחכות לממשלה צריך לקחת אחריות"

    יו"ר איגוד רופאי הציבור פרופ' נדב דוידוביץ' בריאיון ל"מהדורת הבוקר" קרא לקחת אחריות בבתי הספר ובתי הכנסת ולראות איך אפשר למנוע הדבקות בקהילה, "אסור לחכות למתווים, צריך מעכשיו לפעול בכדי למנוע הדבקות"

    צילום: פלאש90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור, פרופסור נדב דוידוביץ' בריאיון היום (חמישי) ל"מהדורת הבוקר" בהגשת גדסי ופרידמן התייחס לאפשרות של מניעת סגר, "אני מאמין שיש לנו היום הרבה כלים שזה חיסונים, תו ירוק והגייניה בבתי הספר. בוודאי שלממשלה יש מתווים אבל לאנשים אסור לחכות, כמו בתי כנסת ובתי ספר צריכים להתכנס ולהבין איך למנוע הדבקות".

    פרופ' נדב שיבח את הציבור החרדי על עמידתו בפתיחת הלימודים, "תפילה זה דבר חשוב מאוד, כל קהילה צריכה לראות איך היא חייה בצורה הכי נכונה בקורונה. כל אחד יכול לומר למה ההוא עושה ככה ולא לנהוג באופן אחראי. אנחנו לדוגמא למדנו מהציבור החרדי על חשיבות הלימודים ולצערנו בסגרים הקודמים היינו אלופי העולם בסגירת בתי ספר".

    על הבדיקות המהירות מסביר פרופ' נדב, "בדיקות מהירות הם פחות מדויקות, ובדיקת PCR הם האמינות, שאנחנו מדברים על בדיקות במאות אלפים חשובה התוספת של הבדיקות המהירות בכניסה למקומות שונים. כאשר הם יוצאים חיוביים ברמת וודאות גבוהה הם אכן חולים אבל הם נדרשים לעשות בדיקת PCR נוספת לאמת את העניין".

     



    0 תגובות